Selecteer Pagina

Dikdakkers – Knuffelmayo

Dikdakkers – Knuffelmayo
Advertentie

Met de nieuwe single “Knuffel Mayo” laten de D!KDAKKERS niet alleen horen, maar ook zien waar ze sterk in zijn en dat is natuurlijk de interactie die ze met het publiek hebben. Anton Geerts en Hans Voogd worden tijdens de uitvoering van deze feestknaller gevolgd door een levensgrote knuffelbeer die de harten van hun fans zal stelen. Daarnaast zullen diverse leuke gadgets de single ondersteunen. Samen met het team van De Belg Waterloo gaan de D!KDAKKERS de uitdaging aan om het knuffelgehalte omhoog te krijgen. De slogan “KNUFFEL JIJ MET MIJ? DAN KNUFFEL IK MET JOU” zal als rode draad gelden tijdens de promotie.

De D!KDAKKERS zijn onlangs benaderd door De Belg Waterloo. Dit familiebedrijf is in het noorden van Nederland een begrip i.v.m. hun frietwagens in de provincie Groningen. Menigeen rijdt vaak kilometers om vanwege de beroemde liefdeskruiden die over de friet wordt gestrooid. Vanaf heden wordt daar knuffel mayo, bereid met liefdeskruiden, aan toegevoegd.

Ook Anton en Hans zijn te bestempelen als vaste klanten. Volgens hen zijn de eigenaren naast ondernemers rasechte entertainers zonder maar één noot te kunnen zingen. Onlangs werden de D!KDAKKERS benaderd met de vraag of ze een lied wilden maken over de knuffelmayonaise waarbij het knuffelen de hoofdmoot moest zijn. Er is momenteel al zoveel ellende op de wereld en een knuffel geeft een sterk gevoel van verbondenheid en geluk.

‘Met die opdracht gingen we naar Niels Lingbeek die vervolgens samen met Anna Waterloo een prachtige tekst heeft geschreven. Niels heeft het lied met een bijzonder hoog feestgehalte ook geproduceerd. Met de carnaval in zicht hopen we dat het een rage gaat worden. Wij zullen er in ieder geval alles aan doen om het publiek met allerlei give-aways te verblijden. Dat hoort zo langzamerhand al bij ons imago en daar zijn we al maar trots op’, glunderen Anton en Hans.

Voor de clipopname toog het gezelschap samen met hun knuffelbeer en Sander Drooglever van Xandro Media naar één van de frietwagens. Als frietverkopers deelden ze het éne na het andere frietje met knuffelmayonaise uit aan de klanten. Dat bleek een schot in de roos.

Met dank aan: ScorePromotions

Lucky Joe

Over de auteur